reklama

Začínam...

A som tu...

Písmo: A- | A+

A som tu...

Neviem ako to pôjde ďalej, ale chcel by som obohatiť súčasnú slovenskú internetovú sieť o moje pohľady na rôzne problémy. Problémov je veľa, denne sa stávajú udalosti, ktorým nie vždy rozumieme a preto potrebujeme radu. Chcem aj ja prispieť do tejto spleti názorov, pohľadov a inšpirácií, možno to niekto prijme a nechá si poradiť, iný s tým súhlasiť nebude, a iného aspoň privediem k premýšľaniu, bez toho, aby som mu vnucoval svoje názory.

Takže, začínam a verím, že to pôjde tým správnym smerom... Držte mi palce.

Miroslav Hricík

Miroslav Hricík

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý hľadá Pravdu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu